تولید محتوای متنی در کرج
نوشته شده توسط : weblighat

یک محتوای متنی خوب چه ویژگی‌های دارد؟

 

 از محتوای دیگری کپی نشده است:

موتورهای جستجو از همیشه پیشرفته‌تر شده و به راحتی محتوای کپی شده را تشخیص می‌دهند. بعد از تشخیص کپی بودن یک متن یا امتیاز بسیار پایینی به آن اختصاص می‌دهند و یا به طور کلی از گردونه رقابت خارج می‌کنند. در نتیجه به هیچ عنوان نباید برای تولید محتوا از کپی کردن و دیگر محتواها استفاده کرد.

از طرفی کاربران و مشتریان شما به محض این که متوجه کپی بدن یکی از مطالب شما شوند اعتماد خود را نسبت به کل محتواهای شما از دست می‌دهند. در نتیجه با کپی کردن محتوا هم موتورهای جستجو وهم کاربران را نسبت به خود بی اعتماد خواهید کرد.

 

به سؤالات مخاطب پاسخ صحیح بدهید:

همیشه پیش از تولید محتوا از خود بپرسید آیا این محتوا می‌تواند به ابهام‌های مخاطب پاسخ دهد و نیازهای او را رفع کند. حتماً نباید برای پاسخ به سؤالات مخاطب در یک موضوع مشخص مقاله طولانی را بنویسید می‌توان کوتاه اما کامل نوشت. همیشه به تیترهای انتخابی خود توجه کنید. محتوایی بنویسید که با تیتر همخوانی داشته باشد و به مخاطب شما کمک کند.

مخاطبی که در حال مطالعه محتوای متنی شماست. به دنبال پاسخ سؤالاتش است در نتیجه انتظار دارد پاسخ سؤالش را در محتوای شما پیدا کند. بارها اتفاق افتاده تیتر محتوا با متن آن به هیچ وجه همخوانی نداشته است. در نتیجه مخاطب مجدد به موتور جستجو رفته و جستجو می‌کند. این اتفاق بر طولانی مدت به ضرر شما بوده و باعث می‌شود امتیاز سئو شما کاهش پیدا کند.

 

بخش بندی متن را فراموش نکنید:

همیشه متن را برای وارسی سریع مخاطب بخش بندی کنید. با این کار خوانایی متن خود را افزایش داده و به مخاطب کمک می‌کنید تا بتواند ارتباط بهتری با متن شما برقرار کند. برای مثال می‌توان با تغییر فونت و رنگ تیترها به بخش بندی مقاله کمک کرد.

حتی می‌توان در کپشن نویسی در شبکه‌های اجتماعی هم با کمک شکلک‌ها و سایر ابزار موجود کپشن را برای مخاطب خود تقسیم بندی کنید.

 

از جملات کوتاه استفاده کنید:

کاربران اینترنت به دنبال جملات کوتاه هستند. در واقع با نوشتن جملات بلند تنها حوصله مخاطب را سر برده و ایجاد نارضایتی برای او می‌کنید. همیشه سعی کنید بیش از 2 سطح ننویسید.

همیشه جملات طولانی خود را به جملات کوتاه‌تر تقسیم کنید. استفاده از جملات کوتاه کمک می‌کند تا مخاطب شما راحت‌تر متن را خوانده و درک کند. به ویژه این که کاربر دنیای اینترنت به دنبال اطلاعات کوتاه است و کمتر وقت مطالعه متون طولانی را دارد.

 

سعی کنید از املای درست واژه‌های استفاده کنید:

سعی کنید محتوایی تولید کنید که کمتر غلط نوشتاری داشته باشد. به طور کلی وجود غلط‌های نوشتاری فهم محتوا را به شدت کاهش می‌دهد و باعث می‌شود مخاطب شما نسبت به آن محتوا بی اعتماد شود.

درست است که نمی‌شود از محتوای متنی منتشر شده در اینترنت انتظار ویراستاری در حد کتاب‌های معتبر را داشت اما تا جایی که ممکن است سعی کنید هنگان تولید محتوا غلط املایی کمتر داشته باشید تا مخاطب شما نسبت به کل محتوا بدبین نشود.

 

تولید محتوای متنی در کرج با آژانس تبلیغاتی وبلیغات 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , سئو , محتوانویسی , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: